Βίνσεντ Βαν Δεντρόσπιτο
Τρία αδέρφια ζητούν τη βοήθεια του Πιτ για μια έκπληξη στους γονείς τους: ένα ρουστίκ δεντρόσπιτο σε στυλ στούντιο καλλιτέχνη, στην ιστορική οικογενειακή τους φάρμα στο Ουισκόνσιν.