Εργένικη φωλιά στα σύννεφα
Ο Πιτ χτίζει ένα τεράστιο, αντρικό δεντρόσπιτο για έναν μπαμπά από το Τέξας, που θέλει να περάσει χρόνο με τον νέο εγγονό του.