Καλύβα από σαφάρι στην Αφρική
Ο Πιτ κι η ομάδα του κατασκευάζουν ένα δεντρόσπιτο εμπνευσμένο από τις αφρικανικές στρογγυλές καλύβες, με παραδοσιακή αχυροσκεπή.