Κατασκήνωση στις φυλλωσιές
Δείτε τον γητευτή των δέντρων, Πιτ Νέλσον, και το συνεργείο του, καθώς σχεδιάζουν καταφύγια για όσους αποζητούν να επανασυνδεθούν με τη φύση και να ξυπνήσουν το παιδί μέσα τους.