Το φάντασμα που ξέφυγε
Η ομάδα επισκέπτεται έπαυλη στη Βιρτζίνια για την πρώτη της αναζήτηση φαντασμάτων. Αναζητά το πνεύμα μιας νεαρής γυναίκας που λέγεται ότι περιφέρεται στο κτίριο.