Νεκρική σιγή
Στην Καλιφόρνια η ομάδα ερευνά τη σκοτεινή και απειλητική παρουσία στο διαβόητο Queen Mary. Το πνεύμα το οποίο αντιμετώπισε ο Χανς το 1976 λέγεται ότι άρχισε πάλι να εμφανίζεται.