Θάνατος στους τυράννους
Η ομάδα ανοίγει τον μυστικό φάκελο της υπόθεσης του Χόλζερ για την Ταβέρνα Σούρατ όπου κρύφτηκε ο Τζον Ουίλκς Μπουθ μετά τον μοιραίο πυροβολισμό κατά του Αβραάμ Λίνκολν το 1865.