Δεσμοί που καίνε
Το 1976 ο Χανς βοήθησε μια οικογένεια την οποία τρομοκρατούσε το πνεύμα μιας πενθούσας χήρας. Η ομάδα φτάνει στο Πορτ Κλάιντ όπου ερευνά μια νέα σειρά υπερφυσικών φαινομένων.