Η άκρη του πέπλου
Ο Χανς Χόλζερ είχε όλη του τη ζωή εμμονή με την κομητεία Ρόκλαντ στη Ν. Υόρκη. Μισό αιώνα μετά η ομάδα προσπαθεί να ερμηνεύσει την έντονη υπερφυσική δραστηριότητα της περιοχής.