Πανάρχαιο κακό
Ο Χανς Χόλζερ επισκέφτηκε το Μίστερι Χιλ άπειρες φορές στη διάρκεια της καριέρας του. Η ομάδα βρίσκεται στο Νιου Χάμσιρ για να αποκαλύψει τη σκοτεινή αλήθεια αυτού του λόφου.