Αίμα στο νερό
Η ομάδα είναι στο Στάτεν Άιλαντ για να ερευνήσει το Συνεδριακό Κέντρο. Ο Χανς Χόλζερ πίστευε ότι σκοτεινά μυστικά και ένας ειδεχθής φόνος στοίχειωναν αυτό το ιστορικό κτίριο.