Επίλογος
Ο Χανς Χόλζερ διεξήγαγε πολλές έρευνες για το Κάστρο Φράνκλιν στο Οχάιο.Η ομάδα αποκαλύπτει γιατί ο Χανς αρνήθηκε να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία που βρήκε για τη μυστηριώδη υπόθεση.