Μη μου λες ψέμματα
Η ομάδα είναι στη Νέα Υόρκη για να ερευνήσει μία από τις διασημότερες υποθέσεις του Χανς Χόλζερ, την παλαιά Οικία του Εμπόρου. Το κτίριο έχει σκοτεινό και σκανδαλώδες παρελθόν.