The One Hundredth
Η Φοίβη γεννάει και ο γιατρός της έχει εμμονή. Ο Τζόι έχει πέτρες στα νεφρά. Η Μόνικα σχεδιάζει ραντεβού με έναν νοσοκόμο για να πικάρει τον Τσάντλερ.