The One With All The Resolutions
Οι φίλοι προσπαθούν να επιλύσουν θέματα. Η Ρέιτσελ δεν μπορεί να μην κουτσομπολεύει, όταν μαθαίνει για τη σχέση των Τσάντλερ και Μόνικα.