The One Where Ross Can't Flirt
Ο Ρος φλερτάρει χάλια. Η Ρέιτσελ χάνει σκουλαρίκια που δάνεισε η Μόνικα στη Φοίβη. Ο Τζόι δεν ξέρει πώς να πει στη γιαγιά του ότι κόπηκε η σειρά.