The One Where Everybody Finds Out
Ο Ρος νοικιάζει διαμέρισμα με θέα στο διαμέρισμα της Μόνικα και της Ρέιτσελ. Η Φοίβη βλέπει τους Τσάντλερ και Μόνικα να κάνουν σεξ. Ο Ρος το μαθαίνει.