The One With Chandler's Work Laugh
Ο Ρος βγαίνει με την Τζάνις, γιατί έμαθε ότι η Έμιλι παντρεύτηκε. Η Μόνικα μισεί το γέλιο του Τσάντλερ στη δουλειά. Η Ρέιτσελ ακούει τι λέει η Μόνικα.