The One With All The Kissing
Ο Τσάντλερ φιλά τη Ρέιτσελ και τη Φοίβη για να καλύψει ένα φιλί που έδωσε στη Μόνικα. Η Ρέιτσελ λέει στον Ρος πώς νιώθει. Η Φοίβη γεννάει.