The One With The Yeti
Η Φοίβη εκπλήσσεται όταν της αρέσει να φοράει μια μινκ. Ο Ρος αρνείται να ξεκόψει από τη Ρέιτσελ. Η Μόνικα και η Ρέιτσελ φοβούνται έναν γείτονα.