Στοιβάζοντας
Τα σχέδια του Μάικ τού γυρίζουν μπούμερανγκ. Ο Ντέιβ και ο Χανς φτιάχνουν τα δάπεδα, ενώ διασκεδάζουν στο Σέλτερ Άιλαντ με χρήματα του πελάτη.