Η Μεγάλη Μεταφορά
Είναι ώρα για την τοποθέτηση της σκεπής για τη μία ομάδα ενώ ή άλλη προσπαθεί να τοποθετήσει μια πολύ βαριά δοκό, μέχρι που έρχεται βοήθεια.