Χτίζοντας στην Αλάσκα
Οι τρεις ομάδες χτίζουν σε μέρη της Αλάσκας. Οικογενειακό εξοχικό στα Όρη Ράγνελ, ξενώνας στο Ιγκλ Σονγκ και ένα σπίτι για απόδραση κοντά στο Ζουνό.