Ο Κόντι Σώζει την Κατάσταση
Ο γιος του Μάικ, Κόντι, βρίσκει εύκολη λύση για να ξεφλουδίζει τους κορμούς. Ο Ντέιβιντ και ο Χανς δουλεύουν σε ακραίες καιρικές συνθήκες.