Τοποθεσία
Ο Μάικ και η ομάδα του παλεύουν να σώσουν τις παιωνίες στο Ιγκλ Σονγκ. Ο Ντέιβ και ο Χανς καταφέρνουν να φέρουν υλικό 22.700 κιλών στο Σέλτερ Άιλαντ.