Παγωμένη Λεωφόρος
Οι τρεις ομάδες συνεχίζουν στα μοναδικά, απομονωμένα μέρη της Αλάσκας. Σε αυτό το στάδιο φέρνουν προμήθειες και σκάβουν τα θεμέλια.