Oodles and Stacks and Cups, Oh My!
Terdapat pasta di tempat letak kereta, dan para cef menyediakan mi mereka! Selepas Alex Guarnaschelli menilai sandwic mereka, hanya dua orang akan berpeluang untuk mengisi cawan mereka untuk hakim, dan seorang peserta pulang dengan barang runcit setahun.