Back to the Food-ture
Alex Guarnaschelli melakukan kembara masa tempat letak kereta ketika empat cef mengenang masa silam yang indah. Mereka memasak hidangan kegemaran zaman kanak-kanak mereka untuk hakim, dan masa depan kelihatan sangat cerah untuk seorang cef berbakat.