Cold & Hot in the Lot
Keadaan jadi panas dengan cepat ketika empat cef memasak di atas asfalt. Alex Guarnaschelli menyejukkan suasana dengan hidangan yang tidak akan menyebabkan kebakaran. Akhirnya, dua cef yang tinggal seimbangkan kehangatan dengan pedas manis untuk hakim.