Steak Your Claim
Empat cef melihat apa yang berlaku kepada restoran stik apabila tiada stik. Kemudian, Alex Guarnaschelli menghantar mereka pergi untuk perkelahan yang langsung tidak mudah. Akhirnya, dua cef berharap para hakim menyimpan ruang untuk pencuci mulut.