Shredding the Competition
Alex Guarnaschelli membuat empat cef kesusahan dengan hidangan masin, tetapi ada sedikit harapan. Kemudian, pengintipan terakhir adalah tentang kilauan apabila seorang cef berusaha menang barangan runcit bernilai setahun.