Three Meals a Day
Alex Guarnaschelli minta empat cef bangun untuk siapkan sarapan pagi yang berbaloi untuk kembali tidur. Kemudian, pesaing yang tinggal cuba untuk membungkus makan tengah hari dan juga pesaing mereka sebelum hakim mendedahkan pemenang makan malam sebenar.