Skewer, Punch & Whip
Alex Guarnaschelli mencabar empat cef bersiap sedia untuk mengatasi persaingan mereka, tetapi tidak lama kemudian seorang cef meninggalkan tempat letak kereta. Kemudian, dua peserta terakhir menyiapkan pencuci mulut menarik untuk para hakim!