Parking Lots Are for Lovers
Persaingan hangat apabila percintaan disertakan dalam menu! Alex Guarnaschelli memberi inspirasi untuk membuat hidangan mewah pada janji temu pertama mereka, menjimatkan wang janji temu murah dan mengikat hubungan dengan pencuci mulut.