A Bittersweet Tale
Alex Guarnaschelli memberikan empat cef permulaan bergaram tinggi apabila keadaan menjadi masin di tempat letak kereta. Kemudian, satu perlumbaan dengan masa ketika hanya yang paling matang bertahan, dan dua pesaing bertempur untuk mengagumkan hakim.