Ranch Camp Out
Elizabeth dan keluarganya suka berkhemah di tempat ladang kegemaran mereka. Malam ini, Jack dan Hank mengajak kawan mereka datang, dan Elizabeth memasak kegemaran mereka. Dia memanfaatkan madu dan strawberi, menghidang burger roti madu dan kek strawberi.