After the Rain
Selepas hujan yang amat banyak, Elizabeth Poett dan sekumpulan rakan dan keluarga ada banyak projek untuk membaiki ladang itu. Untuk mengucapkan terima kasih atas bantuan itu, Elizabeth menyediakan sandwic cicah Perancis dan bar lapisan ajaib.