Pizza Night
Kadang-kadang makanan terbaik adalah makanan sederhana yang dinikmati di rumah bersama keluarga. Hari ini malam minggu yang selesa di ladang dan Elizabeth membuat piza pir dan gorgonzola, serta sup kacang garbanzo desa dengan minyak cili untuk anak-anak.