Creme Brûlée Day
Elizabeth dan rakannya Katie saling mengenali sepanjang hidup mereka. Biasanya, mereka berbual sambil menyiapkan kerja di ladang. Namun hari ini Elizabeth membawa makan malam untuk dinikmati bersama. Kali ini, dia membuat gnocchi dan creme brulee.