Whoopie!
Austin dan Elizabeth menganjurkan majlis graduasi untuk sepupu Austin dan rakan-rakannya. Untuk parti itu, Elizabeth membuat ayam panggang dengan sos barbeku pic dan pai whoopie mocha dengan inti mentega kacang.