Steak & Cheesecake
Rancho San Julian seluas 14,000 ekar di Santa Barbara, CA penuh dengan sejarah. Di tengahnya adalah bangunan ibu pejabat yang dikenali sebagai Casa. Elizabeth memasak di dapurnya, membuat stik gulung dan kek keju untuk makan malam dengan rakan-rakan.