Brunch With the Boys
Semasa Austin pergi ke jualan lembu, Elizabeth dan anak-anak menikmati pagi santai. Pada hari seperti ini, Elizabeth suka membuat sarapan khas untuk mereka. Dia membuat beberapa kegemaran mereka: ableskivers dan hidangan telur bakar desa dengan salsa.