Lunch With Mom
Sebagai peternak lembu generasi ketujuh, Elizabeth berasal dari keluarga yang rapat. Elizabeth dan ibunya gemar berkumpul menikmati makan tengah hari. Hari ini, Elizabeth membuat beberapa kegemaran Itali ibunya: Parmesan ayam dan cannoli.