The Kwon Family
Keluarga Kwon berhijrah dari Korea ke Carolina Utara 40 tahun lalu, bersama resipi tradisional Korea. Apabila keluarga bertambah, begitu juga makan malam mereka. Hari ini, makan malam keluarga adalah gabungan hidangan Korea dengan masakan budaya lain.