The Ricci Family
Moyang Wood berhijrah dari Itali ke Cumberland pada tahun 1880-an dan membawa tradisi makan malam Itali mereka bersama. Datuk dan neneknya terus menganjurkan makan malam Pasta Ahad dan kini ibunya telah mengambil alih.