The Goss-Shepherd Family
Mema Pat adalah orang penting bagi semua orang dalam keluarga Goss, terutamanya mempengaruhi minat dan matlamat kerjaya Becki Shepherd. Becki mendapat minat memasaknya daripada Mema Pat dan menghormatinya melalui makan malam keluarga.