The Hicks Family
Kehidupan sebagai pemain NFL sangat sibuk. Jordan Hicks dan isteri, Ivana telah bergantung pada makan malam keluarga untuk selesa di mana saja kerjaya Jordan membawa mereka. Menjamu keluarga Ivana kenduri Mexico ialah salah satu cara mereka untuk bahagia.