The Stirn Family
Kelly dan Nancy mengusahakan ladang percutian R Lazy S selama 35 tahun, membesarkan anak, Matt dan Will untuk menjadi pemilik ladang generasi seterusnya. Walaupun musim mereka membuat mereka sibuk, mereka menghargai makan malam keluarga dan masa bersama.