The Devine Family
Keluarga Devine telah menjadi pembekal makanan laut selama beberapa dekad dan ia gaya hidup mereka juga. Nancy Faidley Devine dan keluarganya berusaha untuk menyebarkan cinta dan kebahagiaan untuk generasi akan datang melalui resipi terkenalnya.