The Garner Family
Adik-beradik Garner sentiasa rapat, tetapi ikatan mereka menjadi lebih erat selepas pemergian ibu mereka. Rachael, Brittany dan Kae mengekalkan ingatan terhadap ibu mereka dengan resipi kegemaran keluarga mereka dan tradisi kreatif baharu: melukis.